Tuesday 4 March 2014

Wazon ze słoiczka - A jar vase

Witam serdecznie.
Dziś chciałam Wam pokazać moje zabawy w alterowanie i recycling.
Postanowiłam tchnąć drugie życie w słoiczek po oliwkach. Bardzo spodobała mi się jego prosta forma i to chyba przeświadczyło o jego losie :)

 Hello!
Today I would like to show you my altered art and recyckling project.
I decided to give a second live to an olive jar. I really liked his simple form and that's why I've decided to use it. 
Zrobiłam wazonik:
I've made a vase:




Szkło pomalowałam białym gesso a po wyschnięciu pędzlem naciapałam tam pasty strukturalnej, by wór na słoiczku był wyraźniejszy. Wszystko to udekorowałam kwiatkami przez siebie zrobionymi. Niektóre z nich znajdziecie w sklepie tj stokrotki, róże małe i te z pręcikami. Tu musnęłam je zieloną farbką - Matte pistachio. Do bukietu dodałam troszkę gałązek by nieco go urozmaicić.

Zapraszam do takich zabaw z niepotrzebnymi rzeczami. Fajna rozrywka.A czasami wyjdzie coś ciekawego ;)

I covered glass with white gesso, and after that I added some Acrylic Moddeling Paste to make the pattern more marked. I decorated my project with flowers which I made myself. Some of them (for example daisies, small roses and those with stamens) are availlable in our store. I covered some of them with Matte Pistacio Paint. I also added some decorative branches to make my composition more interesting.

I'd like to encourage you to play with unsuitable things. It's fun! And sometimes you can create something really interesting ;) 

Pozdrawiam


1 comment:

  1. świetnie Ci wyszło :) ja niedawno też pokazywałam wazonik pooliwkowy :)), ale zdobiony trochę inną metodą - http://joolaa-miszmasz.blogspot.com/2014/02/kolejny-wazonik.html

    ReplyDelete