Friday 6 September 2013

Miętowe Love

Witajcie! Chciałabym pokazać Wam dzisiaj rezultat połączenia papierów z wszystkich dotychczasowych kolekcji 13 arts. Muszę przyznać, że udało mi się osiągnąć bardzo harmonijny efekt, gdyż papiery wspaniale ze sobą współgrają. Do zrobienia kartki wybrałam kolory, które oprócz charakterystycznego dla mnie różu, również uważam za "moje", czyli łagodne turkusy i szarości. Poszczególne warstwy kartki podklejałam białym papierem, przeszywałam na maszynie, a następnie mocowałam na kosteczkach 3D. Napis został wycięty wykrojnikiem Sizzix w papierze ozdobnym i białym, po czym sklejony z lekkim przesunięciem tak, by uzyskać efekt cienia. Kartka nie ma zbyt wielu dodatków, bowiem chciałam osiągnąć dość czysty, monochromatyczny efekt. Jako ozdoby wykorzystałam więc kilka malutkich różyczek i kryształków, narożniki z masy plastycznej oraz vintagową tasiemkę.




Materiały:

Pozdrawiam ciepło
Lakuna

5 comments:

  1. Cudo - nic dodać nic ująć!

    ReplyDelete
  2. Rewelacyjna, taki styl najbardziej lubię. Moje kolorki - uwielbiam takie miętowe papierki. Jestem pod wrażeniem!

    ReplyDelete
  3. Bardzo spodobał mi się twój blog!! :)
    Śliczna ♥
    Zapraszam:

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete