Friday 16 August 2013

Ślubna książeczka

Witajcie serdecznie. Powoli wakacje zmierzają ku końcowi, jednak sezon ślubny wciąż trwa, dlatego postanowiłam pokazać Wam dziś, inną niż standardowa kartka, formę spisania życzeń dla Państwa Młodych. Wykonałam bowiem elegancką książeczkę, której podstawę stanowią sklejone razem bazy do kartek. Grzbiet oprawiłam płótnem craftowym, natomiast okładki i wnętrze ozdobiłam delikatnymi papierami z kolekcji Frosted Life. Wewnątrz książki, na każdej ze stron, przewijają się piękne wiersze, cytaty i życzenia dla nowożeńców. Gotową pamiątkę zamknęłam w wykonanym własnoręcznie pudełeczku, a następnie przewiązałam kawałkiem błyszczącego niczym welon Panny Młodej tiulu, tworząc na froncie olbrzymią kokardę ozdobioną małym metalowym akcentem w kształcie serduszka.







Pozdrawiam i do miłego zobaczenia
Lakuna

2 comments: