Sunday 2 December 2012

Weekend z Gościnnymi Projektantkami cz.2 - Weekend with Guest Designers part 2

Fantastycznego weekendu ciąg dalszy:) Dziś gościmy moim zdaniem jedną z najbardziej utalentowanych polskich artystek, której prace zapierają dech w piersiach. Jestem dumna, że mogę zaprezentować jej prace na naszym blogu.

Another day of our fantastic weekend:) Today it is my absolute pleasure to welcome one of the most talented polish artist. Her work makes me speechless. I'm so honoured to show you her work here at our blog.

Powitajmy - Please welcome - Magda Polakow.

Oto co sama mówi o sobie - Let's hear what she says about hereself:


"Witajcie! W sieci i poza nią znacie mnie jako Magda Polakow. Urodziłam się w Gdańsku, ale od prawie 4 lat mieszkam w Wielkiej Brytanii gdzie wszystko się zaczęło... 

Przygodę z tworzeniem kartek zaczęłam przeszło 3 lata temu. Przez dłuższy czas robiłam tylko kartki, potem przyszedł czas na ATC. Bardzo długo bałam się większych formatów. W zeszłym roku przełamałam się, zaczęłam art journalować, a w tym roku stawiałam swoje pierwsze kroki w LO. Co przyniesie kolejny rok? 

Uwielbiam łączyć różne techniki i media. Zakochana jestem w teksturach. Ostatnio łączę moje bazgranie z mediami i papierem. W moich pracach unikam 'wypasionych przydasi', używam to co mam pod ręką, czego przykładem będą moje strony z art journala, które stworzyłam używając papierów 13arts. Aido, dziękuję za cudowne papiery i zaproszenie! 

...
 Hello! In and outside the network you know me as Magda Polakow. 
I was born in Gdansk, but for almost 4 years I have lived in the UK where it all began ...

My adventure with cardmaking began over 3 years ago. For a long time I created only cards, then it was time for ATC. For a long time I was afraid to create on larger formats. Last year I finally overcame this fear and started art journaling, and this year I made my first steps in layouts. What will next year bring ?

I love to combine different techniques and media. I love the textures. Lately I combine my drawings, paper and media. In my work I avoid using expensive materials, I use what I have on hand, an example of which will be my art journal pages that I created using 13arts papers. 
Thank you Aida for the wonderful papers and this invitation!
...

A oto prace Magdy
And here is was Magda has created:





Materiały użyte do pracy - Materials I used:

Papiery  - papers "Frosted Life" - 13arts 
stemple - stamps - Stampotique 
stemple - stamps - Sodalicious 
Number Jumble Dylusions 
czarny tusz+pióro - black ink and pen
farby akrylowe - acrylic paints 
liquid pearls - White Opal 
Glimmer Mist - Raven 
zszywki - staples
taśma malarska - tape 
...

Dziękuję Magdo za te niezwykłe prace.
Thank You Magda for these stunning projects.

Cheers, 
Pozdrawiam ,
Ayeeda

6 comments: